جزئیات مرگ دانشجوی دارو سازی در بیمارستان امام خمینی (ره) ساری اعلام شد.
کد خبر: ۳۶۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۰ 25 January 2017
 دکتر محمد سلطان تویه سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: یکی از دانشجویان داروسازی دانشگاه پیامبر اعظم(ص) ساری، هفته گذشته دچار افت سطح هوشیاری و با حضور تکنسین‎های اورژانس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‎ های پزشکی مستقر در این دانشگاه و پس از انجام اقدامات پیش ‎بیمارستانی، برای درمان به دانشگاه امام خمینی(ره) ساری منتقل شده بود.
 
 
 
وی افزود: گزارش اولیه حکایت از ایست قلبی تنفسی و پس از آن خونریزی مغزی داشت و مشخص شد که این خونریزی در ناحیه خلفی مغز سبب کاهش شدید سطح هوشیاری این بیمار شده است و بیمار پس از ساعتی به کما رفت.
 
دکتر سلطان تویه با بیان اینکه این جوان در بخش ICU بیمارستان امام خمینی (ره) ساری بستری بود و در این مدت بارها دچار ایست قلبی شد که با عملیات احیا به حالت نخست باز می گشت، گفت: رئیس اورژانس و رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در همان ساعات اولیه بر بالین بیمار حاضر شد و با برگزاری جلسات و ارائه گزارش وضعیت بیمار مرگ مغزی، امید به نجات جان بیمار به کمترین حد خود رسید، جایی که حتی با انجام عمل جراحی نیز نمی‎ شد این امید را افزایش داد.
 
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران افزود: درخواست اهدای عضو از سوی دانشگاه پیشنهاد شد اما به‌ طور طبیعی رضایت خانواده دارای اهمیت است و این موضوع محقق نشده است.
سلطان تویه با بیان اینکه بیمارستان امام خمینی ساری تمام اقدامات لازم درمانی را انجام داد، گفت: موضوع بیماری این دانشجو برای خانواده او توضیح داده شد، آنها از خدمات دانشگاه علوم پزشکی مازندران رضایت داشتند و بیمارستان امام خمینی (ره) ساری نیز تمام هزینه‎ های درمانی بیمار را تقبل کرده است.
 
 باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار