فرمانده انتظامي استان:
فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر كيفي سازي و ارتقاء مهندسي ترافيك در معابر شهري گفت: بهري­گيري از تجهيزات نوين وعلمي در حوزه ترافيك، امروزه يك ضرورت غير قابل انكار است.
کد خبر: ۳۶۶۲۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 24 January 2017
فرمانده انتظامي استان با تاكيد بر كيفي سازي و ارتقاء مهندسي ترافيك در معابر شهري گفت: بهري­گيري از تجهيزات نوين وعلمي در حوزه ترافيك، امروزه يك ضرورت غير قابل انكار است.

"سردار علي اكبر جاويدان" در بازديد از قسمت­هاي مختلف اجرايي و خدماتي پليس راهنمايي و رانندگي استان بر تكريم ارباب و رجوع و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان تاكيد كرد.

وي با بيان اينكه فلسفه وجودي نيروي انتظامي خدمت صادقانه به مردم به عنوان سرمايه اجتماعي پليس است بيان داشت: ارائه خدمات مناسب، رعايت حقوق شهروندي، تكريم ارباب رجوع و رسيدگي به موقع به مسائل و مشكلات مردم علاوه بر رضايتمندي، اعتماد عمومي را به همراه خواهد داشت.

اين مقام ارشد انتظامي، پليس راهنمايي و رانندگي را ويترين نيروي انتظامي در حوزه ماموريتي دانست و بيان داشت: عملكرد مثبت و منفي اين پليس در رضايتمندي مردم به نظام مقدس جمهوري اسلامي و نيروي خدمتگذار انتظامي تاثيرات بسزايي دارد.

وي با بيان اينكه پليس راهور نماد خدمتگزاري ،نظم و انضباط و قانونمداري در جامعه است اظهار داشت : ارائه الگوي مناسب از پليس راهور با حفظ آراستگي ظاهري همراه با اخلاق و منش اسلامي يك ضرورت است.

سردار جاويدان، صداقت، امانتداري، توانمندي و سخت­كوشي را از ويژگي­هاي كاركنان نيروي انتظامي خصوصا كاركنان پليس راهنمايي و رانندگي عنوان كرد و گفت: ارتباط مستقيم و مستمر كاركنان پليس راهنمايي و رانندگي و پليس راه مي­طلبد تا آستانه صبر و تحمل اين كاركنان بالا بوده و اخلاق حسنه، رأفت اسلامي همراه با اقتدار را سرلوحه ماموريت خود قرار دهند.

مهندسي ترافيك در معابر شهري بايد اصلاح و ارتقاء يابد

فرمانده انتظامي استان گلستان در بخشي ديگر از سخنان خود با تاكيد بر بكارگيري تجهيزات و فن­آوري­هاي نوين در حوزه ترافيك بيان داشت: بهره برداري موثر از اين تجهيزات و امكانات موجب كاهش خسارات و تصادفات مي­شود.

وي با بيان اينكه وضعيت ترافيك در حوزه­هاي مختلف اجتماعي و اقتصادي تاثير مستقيم دارد اذعان داشت: براي بهبود اين وضعيت و رفع موانع و مشكلات ترافيكي در سطح شهرها همه سازمان­هاي عضو شوراي ترافيك بايد بسيج شده و پليس را در حل اين معضل كمك كنند.
به گفته وي همكاري و تامل سازمانهاي عضو شوراي ترافيكي مي­تواند زمينه را براي ارائه خدمات مطلوب­تر پليس به شهروندان فراهم كند.

اين مقام ارشد انتظامي استان موتورسيكلت سوارن و عابران پياده را معضل ترافيكي شهر­ها و معابر برون شهري عنوان كرد و افزود: 61 درصد تلفات ناشي از تصادفات رانندگي درون شهري و 40 درصد تلفات ناشي از تصادفات رانندگي برون شهري استان را موتورسيكلت سواران تشكيل مي­دهند.

سردار جاويدان ارتقاء فرهنگ ترافيكي در دو بخش موتورسيكلت سواران و عابران پياده را بسيار مهم و اثر گذار دانست و گفت: ارتقاء فرهنگ ترافيكي نيازمند همت جهادي همه سازمان­هاي متولي از جمله صدا و سيما، شهرداري و ديگر سازمانهاي مرتبط است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار