مدیرکل زندانهای استان گلستان:
مدیرکل زندانهای استان گلستان در جلسه شورای اداری زندانهای استان گلستان، گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقاء کارکنان ضروری است.
کد خبر: ۳۶۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 24 January 2017
مدیرکل زندانهای استان گلستان در جلسه شورای اداری زندانهای استان گلستان، گفت: برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقاء کارکنان ضروری است.

جلسه شورای اداری زندانهای استان گلستان با حضور مدیران و مسئولین زندانها در سالن اجتماعات اداره کل تشکیل گردید.

علیرضا رضوانی مدیرکل زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان گلستان در جمع مدیران زندانها و دوائر ستادی این اداره کل گفت: همه مدیران و مسئولین باید نسبت به آموزش و ارتقاء دانش تخصصی کارکنان توجه ویژه داشته باشند چرا که برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقاء کارکنان ضروری است.

وی در ادامه ضمن تسلیت شهادت جمعی از آتش نشانان غیور و فدار کار و هم وطنان عزیز در حادثه دلخراش پلاسکو، تأکید نمود: مدیران زندانها و کانون اصلاح و تربیت و دفتر فنی نسبت به ایمن سازی تاسیسات دقت بیشتری مبذول نموده و همه نقاط آسیب پذیر را بازبینی و رفع عیب نمایند تا از حادثه احتمالی پیشگیری گردد.

وی افزود: معیار ارزیابی مدیران ، اجرای دستورالعمل ها و سیاست های ابلاغی سازمان است.

این مقام قضایی در ادامه تعامل با دستگاه قضایی را عامل مهم در کاهش جمعیت کیفری دانسته و گفت: تعامل با دستگاه قضایی در جهت تحقق دقیق دستورالعمل های سازمانی و کاهش جمعیت کیفری زندان لازم و ضروری است.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار