جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امسال قریب به 30 هزار نفر به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۳۶۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 22 January 2017
جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امسال قریب به 30 هزار نفر به مناطق عملیاتی راهیان نور اعزام می‌شوند.

حسین کریمی اول ظهر امروز در جلسه ستاد راهیان نور که در سالن جلسات استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: امسال قریب به 30 هزار گلستانی به راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون 9 هزار نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند، تصریح کرد: در تابستان 2 هزار نفر از بسیج محلات به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

* امسال 21 هزار نفر دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

کریمی اول با بیان اینکه امسال 21 هزار نفر دانش‌آموز به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند، ابراز کرد: تا این لحظه 6 هزار و 417 نفر به راهیان نور اعزام کردیم و همچنین قریب به 2 هزار نفر دانشجو نیز به راهیان نور اعزام شدند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان راهیان نور را یک حرکت بسیار مهم فرهنگی برشمرد و اذعان کرد: راهیان نور یک حرکت بسیار مهم در راستای تثبیت و تداوم فرهنگ جهاد و شجاعت در بین آحاد جامعه ما است.

وی با بیان اینکه راهیان نور باید همواره زنده نگه داشته شود، افزود: برگزاری راهیان نور برای این است که از نزدیک شاهد وقایع این حوادث باشیم مکانی که این عزت و اقتدار را نصیب کشور ایران کرد و باعث شد که دشمنان دیگر فکر تجاوز به این سرزمین را از ذهنشان دور کنند.

* مدیران در راهیان نور حضور کمرنگی دارند

کریمی اول با بیان اینکه ثمره دفاع مقدس و راهیان نور در مدافعین حرم نمایان است، یادآور شد: پیروزی ما در حلب باعث شد که تمام نقشه‌های آمریکا برای ایجاد خاورمیانه بزرگ را نقش برآب کرد.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان از عدم حضور مدیران در مناطق عملیاتی گلایه کرد و گفت: یکی از نقاط ضعف استان گلستان حضور کمرنگ مدیران در راهیان نور است و با وجودی که از این مراسم حمایت می‌کنند ولی حضور خودشان در راهیان نور کمرنگ دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد راهیان نور استان گلستان جزو ستادهای برتر کشور است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ستاد راهیان نور استان گلستان یکی از ستادهای برتر کشور محسوب می‌شود.

کریمی اول ابراز کرد: از شهرداری‌های استان گلستان انتظار داریم تا در راستای پشتیبانی از راهیان نور حضور پررنگ‌تری داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار