فرماندار اعلام کرد:
فرماندار رامیان درشرق استان گلستان از افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی تعداد 94 طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی و اشتغالزایی باهزینه تقریبی 290 میلیارد ریال درایام دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۴۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷ 22 January 2017
فرماندار رامیان درشرق استان گلستان از افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی تعداد 94 طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی و اشتغالزایی باهزینه تقریبی 290 میلیارد ریال درایام دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

جواد صادقلو درنشست ماهانه با دهیاران بخش مرکزی این شهرستان گفت: این طرح ها درحوزه های آب روستایی، بخش امداد و نجات جاده ای، گازرسانی، تخریب و بازسازی مدرسه روستای قورچای، اجرای طرح هادی و آسفالت روستاها می باشد.

وی با گرامیداشت درپیش بودن سی و هشتمین سالگرد پیروزی اسلامی، افزود: این ایام فرصت مناسبی برای تجلیل و پاسداشت خون شهیدان و امام شهدا است زیرا همه مدیون خون این عزیزان والامقام هستیم.

صادقلو با تاکید بر ضرورت برگزاری برنامه های باشکوه و متناسب با شان و منزلت شهیدان و انقلاب اسلامی، اضافه کرد: ایام فرخنده دهه فجر، فرصت مناسبی برای ارائه گزارش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها به مردم است. 

وی بابیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید، ارتقای جایگاه دهیاران و شوراهای اسلامی بوده و هست، تصریح کرد: دهیاران حلقه اتصال بین دولت و مردم هستد و از این حیث بایستی درحد توان و امکانات درخدمت رسانی به مردم تلاش نمایند.

فرماندار رامیان همچنین بااشاره به درپیش بودن تعطیلات نوروزی، برضرورت برنامه ریزی دقیق و منسجم دهیاران برای استقبال از گردشگران و مسافران این ایام تاکید کرد و گفت: عید نوروز فرصت خوبی برای انتقال فرهنگ، آداب و رسوم مناطق روستایی است.

صادقلو افزود: شهرستان رامیان مناطق گردشگری بکر و طبیعی زیادی دارد که می توان با استفاده از این ظرفیت ها و نیز برپایی نمایشگاهای مختلف، صنایع دستی و سنتی و تولیدات روستاها را درمعرض دید مسافران قرار دهند و از این طریق ضمن تبادل فرهنگی، برای اهالی روستا نیز کسب درآمد نمود.

وی دیگر خواسته خود از دهیاران را فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری مردم درانتخابات 29 اردیبهشت سال آینده دانست و اضافه کرد: اطلاع رسانی گسترده به مردم برای حضور پرشور در انتخابات از وظایف دهیاران است که باید در زمان خود به نحو احسن انجام شود.

صادقلو در آغاز این جلسه که روز شنبه برگزار شد، حادثه تلخ ساختمان پلاسکو تهران را که در آن جمعی از آتش نشانان خدوم، فدارکار و شجاع به شهادت رسیدند را تسلیت گفت.

شهرستان رامیان براساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 با افزون بر 85 هزار نفر جمعیت از دو بخش (مرکزی و فندرسک)، چهار شهر ( رامیان، دلند، خان بببین و تاتار علیا)، چهار دهستان و 61 آبادی مسکونی و 6 آبادی خالی از سکنه تشکیل شده است. 

از مجموع جمعیت این شهرستان 54 هزار نفر در مناطق روستایی و بقیه درمناطق شهری سکونت دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار