رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان؛
رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان؛ گران فروشی و کم فروشی را در صدر تخلفات واحدهای صنفی استان بیان کرد.
کد خبر: ۳۶۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱ 22 January 2017
رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان؛ گران فروشی و کم فروشی را در صدر تخلفات واحدهای صنفی استان بیان کرد.

علی اصغر اصغری گفت: در آذرماه امسال 2 هزار و 792 واحد صنفی، تولیدی و خدماتی در سطح استان مورد بازرسی قرار گرفت که 91 واحد تخلف داشتند.

مشاور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان اضافه کرد: پرونده تخلف این واحدها به ارزش 527 میلیون و 615 هزار و 800 ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

وی افزود که بیشترین پرونده کشف تخلفات در این ایام به ترتیب مربوط به شهرستانهای گرگان و کردکوی با موضوع گران فروشی ،کم فروشی و درج نشدن قیمت بود و بیشترین ارزش ریالی تخلفات مربوط به پرونده های واحدهای صنفی شهرستان گنبدکاووس بود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ،معدن و تجارت گلستان همچنین فعالیت بازرسان را در برقراری ثبات و امنیت در بازار و ایجاد فضای روانی آرام در جامعه موثر بیان کرد و با تاًکید بر اولویت رسیدگی به شکایات مردمی، خواستار برنامه ریزی دقیق تر در امر آموزش و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از سوی اتاق های اصناف شهرستانها برای واحدهای صنفی و تولیدی شد.

وی از شهروندان نیز درخواست کرد که در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای اقتصادی، مورد را از طریق تلفن گویای 124 برای رسیدگی گزارش کنند.

*ارسال پرونده تخلف یک شرکت خدمات نصب آسانسور به تعزیرات حکومتی 

اصغری همچنین گفت: در بازرسی از شرکت های خدمات آسانسور استان یک واحد متخلف شناخته شد و پرونده تخلف آن به ارزش 144میلیون ریال به اداره کل تعزیرات حکومتی برای رسیدگی ارسال گردید.

وی ادامه داد: چندی پیش و با شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر گران فروشی و تقلب در نصب قطعات و ارائه نکردن خدمات مناسب توسط شرکت های خدماتی آسانسور در مرکز استان، پیگیری و بررسی انجام و براساس نظریه کارشناس رسمی دادگستری تخلف برای شش دستگاه آسانسور در هنگام اجرا محرز شد.

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: همچنین واحد متخلف فوق بدلیل عدم همکاری با بازرسان در طول رسیدگی به پرونده، براساس ماده 17قانون نظام صنفی بمنظور اعمال قانون به مراجع ذیصلاح معرفی گردید. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار