مدیر تعاون روستایی گلستان عنوان کرد
مدیر تعاون روستایی گلستان گفت: از امروز دستورالعمل جدیدی به ما ابلاغ شده تا محصولات را دوباره خریداری و در سردخانه‌ها نگهداری کنیم.
کد خبر: ۳۶۱۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 16 January 2017
مدیر تعاون روستایی گلستان گفت: از امروز دستورالعمل جدیدی به ما ابلاغ شده تا محصولات را دوباره خریداری و در سردخانه‌ها نگهداری کنیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی رجایی امشب در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان گلستان اظهار کرد: تمامی باغات استان گلستان به دلیل سرمایی که در استان گلستان حاکم بود دچار خسارت شد.

وی ادامه داد: با تمهیدات انجام شده خرید تضمینی پرتقال درجه سه در استان گلستان انجام شد و تاکنون بیش از 5 هزار و 600 تن پرتقال درجه سه از باغداران استان خریداری شده که بخش عمده‌ای از این پرتقال‌های خریداری شده به ارومیه ارسال شده است.

مدیر تعاون روستایی گلستان خاطرنشان کرد: در تاریخ 30 آذرماه امسال دستورالعمل خرید تضمینی به ما ابلاغ شد و با توجه به اینکه صنعت تبدیلی در استان گلستان وجود نداشت با استان‌های دیگری همانند خراسان‌رضوی، مازندران و دیگر استان‌ها مذاکره کردیم.

انشاالله از فردا (دوشنبه) خرید تضمینی دوباره انجام می‌شود

رجایی بیان کرد: در نهایت در ارومیه کارخانه‌ای با دستور وزیر مسئول خرید محصولات استان‌های گلستان و مازندران را بر عهده گرفت و حجم عمده خرید تضمینی ما نزدیک به 4 هزار تن به این کارخانه ارسال شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه با توجه به اینکه این حادثه یک حادثه ملی بود اما در استان مقصد یک سری کارشکنی‌هایی انجام شد که با ورود استاندار این استان و دیگر مسئولان از وزارتخانه تیم‌های نظارتی در آنجا مستقر شدند.

مدیر تعاون روستایی گلستان با اشاره به اینکه پس از ورود مسئولان به این موضوع 100 کامیون استان گلستان در کارخانه مورد نظر بار خود را تخلیه کرده است، تصریح کرد: از امروز دستورالعمل جدیدی به ما ابلاغ شده تا محصولات را دوباره خریداری و در سردخانه‌ها نگهداری کنیم.

وی در پایان ابراز کرد: با چند سردخانه مذاکره کردیم و انشاالله از فردا (دوشنبه) خرید تضمینی دوباره انجام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار