والیبالیست های ساحلی باز بندرترکمن برای حضور موفق در تور جهانی والیبال ساحلی و هفتمین دوره مسابقات آزاد قهرمانی کشور، تمرینات فشرده خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۳۵۸۶۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 11 January 2017
والیبالیست های ساحلی باز بندرترکمن برای حضور موفق در تور جهانی والیبال ساحلی و هفتمین دوره مسابقات آزاد قهرمانی کشور، تمرینات فشرده خود را آغاز کردند.

علی روشن شمال مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان بندرترکمن روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: وحید نیلوفر و رسول خواجه که به تازگی از اردوی مشترک تیم ملی والیبال ساحلی با تاجیکستان به بندرترکمن برگشته اند، تمرینات خود را جهت آماده سازی و حضور موفق در دومین تور جهانی والیبال ساحلی کیش و هفتمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور به میزبانی 'عالی شهر' بوشهر از سر گرفته اند.
وی ادامه داد: علاوه بر خواجه و نیکوفر؛ پرویز فرخی، بهمن قلی پوری، رسول یمرلی و عبدالعزیز امانیان از این شهرستان نیز در این رقابت ها به میدان خواهند رفت.
به گفته وی؛ هنوز مشخص نشده است که بازیکنان بندرترکمن در قالب چه تیم و با حمایت مالی چه برندی در این مسابقات حاضر شوند.
دومین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در ایران از 27 تا 30 بهمن ماه سال جاری در جزیره کیش برگزار می شود که علاوه بر افزایش سطح آن به سه ستاره، جایزه نقدی آن نیز 100 هزار دلار تعیین شده است.
کانادا، اتریش و فرانسه (4 تیم)، روسیه و سوئیس (سه تیم)، استرالیا، هلند، جمهوری چک و لهستان (دو تیم)، اتریش، انگلیس، استونی، ایتالیا و آفریقای جنوبی با یک تیم برای حضور در تور جهانی کیش ثبت نام کرده اند.
در جدول اصلی این رقابت ها 24 تیم و در جدول مقدماتی 36 تیم حضور خواهند داشت که تیم های شرکت کننده براساس رنکینگ در دو جدول قرار می گیرند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفتمین دوره مسابقات والیبال ساحلی آزاد کشور نیز از پنج تا هفت بهمن ماه به مدت سه روز در زمین ساحلی عالی شهر بوشهر پیگیری خواهد شد.
شهرهای آق قلا، نور، بجنورد، چمخاله، انزلی و بابلسر در شمال کشور میزبان شش دوره قبلی این رقابت ها در سال 95 بودند و هفتمین دوره در جنوب کشور و در استان بوشهر برگزار می شود.
این رقابت ها در رده سنی بزرگسالان و بدون محدودیت سنی برگزار می شود
بندر ترکمن در شمال غربی استان گلستان واقع است و 2800 ورزشکار بیمه شده در آن فعالیت دارند، ورزشکاران این شهرستان در همه ادوار رقابت های والیبال ساحلی کشور در رده های ملی حضور داشته اند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار