در پی ارتحال رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام
ائمه جمعه اهل سنت گنبدکاووس و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه ای رحلت آیت الله هاشمی رفسنجامی را به رهبر معظم انقلاب، خانواده و دوستداران وی تسلیت گفتند.
کد خبر: ۳۵۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 11 January 2017
 ائمه جمعه اهل سنت گنبدکاووس و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه ای رحلت آیت الله هاشمی رفسنجامی را به رهبر معظم انقلاب، خانواده و دوستداران وی تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت مشترک حاج آخوند عبدالکریم جاور و حاج آخوند عبدالباسط نوریزاد ائمه جمعه اهل سنت گنبدکاووس آمده است: بار دیگر ستاره ای درخشان از آسمان روحانیت مبارز ایران و جهان افول کرد و ملت بزرگ ایران و همه آزادیخواهان جهان را به ماتم نشاند.
در ادامه این پیام آمده است: حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی روحانی مبارز دوران ستمشاهی ، یار دیرین امام و رهبری در دوران انقلاب و ستون خیمه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال های پس از پیروزی انقلاب با رحلت خود باردیگر جهان را تحت تاثیر شخصیت والای خود قرار داد.
ائمه جمعه اهل سنت گنبدکاووس با بیان اینکه هاشمی به اذن خدا از میان مارفت ولی راه، خدمات انکارناپذیر و آموزه های وی هیچگاه از حافظه تاریخی ملت بزرگ ایران محو نخواهد شد، گفته اند: به نیابت از علما ، روحانیون و اقشار مختلف مردم مسلمان اهل سنت ترکمن صحرا و شهرستان گنبدکاووس این ضایعه دردناک را به مقام عظمای رهبری، بیت مکرم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی و علاقه مندان ایشان تسلیت عرض می نماییم.
نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نیز در پیام جداگانه ای گفته است: حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام راحل به رفیق اعلی و امام شهدا پیوست.
قرجه طیار در پیام خود آورده است: بدون تردید شادروان آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از تاثیرگذارترین شخصیت های انقلاب اسلامی در جهان اسلام و دنیای سیاست بود، شخصیتی که حتی خبر وفاتش نیز همچون ایام انقلاب، جنگ تحمیلی و دوران سازندگی، جهان را تکان داد.
در ادامه این پیام آمده است: آیت الله هاشمی مانند همه مخلوقات الهی به دیدار خالقش شتافت ولی راه و رسم هاشمی برای همیشه در حافظه تاریخی، سیاسی و اجتماعی ملت بزرگ ایران زنده خواهد ماند.
 فرمانداری شهرستان گنبدکاووس، دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش و پرورش و برخی دیگر از ادارات و نهادهای این شهرستان نیز در پیام هایی رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفته اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار