آیت الله نورمفیدی:
ما یک استوانه و قاموس و دانش نامه انقلاب را از دست دادیم و مصیبت بزرگی به انقلاب وارد شد.
کد خبر: ۳۵۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 09 January 2017
نماینده ولی فقیهدر گلستان گفت: ما یک استوانه و قاموس و دانش نامه انقلاب را از دست دادیم و مصیبت بزرگی به انقلاب وارد شد.
ایت الله سیدکاظم نورمفیدی در جمع خبرنگاران افزود: وفات حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را که از استوانه های مستحکم انقلاب بود به همه ملت ایران و همه امت اسلامی مخصوصا مقام معظم رهبری تسلیت می گوییم.
وی افزود: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از سال های قبل انقلاب از یاران مخلص امام بودند و در آن دوران هایی که مباحثی در حوزه علمیه قم بود، مقابل بعضی از جریانات، علم مدافع حضرت امام را قبل انقلاب برپا کرد.
وی با بیان اینکه در آن سال های قبل انقلاب ، ایشان مجله مکتب تشییع را تاسیس کردند، خاطرنشان کرد: همان روزها مشخص بود این کار را برای ترویج افکار و راه امام تاسیس کردند.

وی گفت: اگر بخواهیم انقلابیون اصیل انقلاب را معرفی کنیم در راس این مجموعه مقام معظم رهبری و آیت الله هاشمی بود.
آیت الله نورمفیدی خاطرنشان کرد: همانطور که در پیام مقام معظم رهبری آمده است، این دو بزرگوار در کنار امام و اندیشه های امام ایستادند و در همه زمینه ها با هم بودند.
وی با بیان اینکه آنچه برای آیت الله هاشمی مهم بود، دفاع از انقلاب بود، تصریح کرد: ایشان را قبل انقلاب به سربازی بردند و مشغول سربازی بود و همان زمان هم برای دفاع از امام تلاش می کرد. همه زندانی ها و شکنجه ها را به جان خریدند و در میدان های سخت انقلاب آقای هاشمی همچون کوه ایستادند و هیچ وقت کوتاه نیامد.
به گفته وی مرحوم آیت الله هاشمی بعد از پیروزی انقلاب وقتی امام وارد ایران شد، در عرصه های گوناگون مانند جنگ همواره ایستاد.
نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: حتی در حادثه استان خود ما، من با مقام معظم رهبری و آیت الله رفسنجانی در ارتباط بودم. من تلفنی از آیت الله رفسنجانی تلفنی پرسیدم که چکار کنم و ایشان گفتند هرچه خودتان تصمیم می گیرید. ایشان در همه صحنه های جنگ مانند کردستان و خوزستان هم حضور موثر داشتند.
وی افزود: در پیام مقام معظم رهبری آورده شد که در همه فراز و نشیب ها هیچ وقت از علاقه ما به هم کم نشد. خود ایشان هم گفته بودند که مقام معظم رهبری عشق من است.
تعبیر ایشان این بود که مقام معظم رهبری، انقلابی واقعی بود.
نورمفیدی خاطرنشان کرد: این واقعه را به همه مردم گلستان و امت اسلامی تسلیت می گوییم.ایشان قبل انقلاب کتابی درباره فلسطین نوشتند که نشان می دهد به امت اسلامی همواره اهمیت می دادند.به همه بخصوص خانواده همسر و مقام معظم رهبری تسلیت می گویم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار