معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گفت: اراده دولت رفع موانع تولید و برون رفت از مشکلات است.
کد خبر: ۳۵۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 05 January 2017
 معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری گفت: اراده دولت رفع موانع تولید و برون رفت از مشکلات است.

"مهندس محمود ربیعی" در همایش فعالان اقتصادی،تولیدکنندگان،صادر کنندگان و صنعتگران شهرستان آق قلا اظهار داشت:هدف نهایی دولت یازدهم توسعه رونق تولید و در نتیجه افزایش افراد شاغل و کاهش خیل بیکاران در جامعه است.

 وی ضمن اشاره به حضور "دکتر صادقلو" استاندار محترم گلستان در تمامی جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بر عزم جدی دولتمردان نسبت به این مهم تاکید کرد.

 این مقام مسئول در استان افزود:دولت تدبیر و امید سیاست های زیادی برای رفع مشکلات مردم دارد که یکی از اصلی ترین آن، ایجاد و افزایش اشتغال برای جوانان است یکی از اصلی ترین ابزار برای اشتغال زایی در کشور ، فعال سازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل است.

وی افزود: با فعال سازی واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل و با برگزاری کارگروه های رفع موانع تولید، اشتغال زایی زیادی در کشور و در استان ها ایجاد خواهد شد.

 "ربیعی" در خاتمه سخنان، تحقق اقتصاد مقاومتی در راستای منویات مقام معظم رهبری را در گرو اعتماد متقابل بین دولت و ملت عنوان و ابراز امیدواری کرد با هماهنگی،همدلی و هم افزایی هرچه بیشتر بین مردم و مسئولین بیش از پیش در مسیر اشتغال و رونق کسب و کار قرار گرفته و شاهد رشد،توسعه و آبادانی ایران اسلامی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار