مدیر شرکت نفت گلستان:
امیر بنی کریمی مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان از آمادگی کامل این شرکت برای تامین سوخت واحدهای دوگانه سوز تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۵۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 04 January 2017
 امیر بنی کریمی مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان از آمادگی کامل این شرکت برای تامین سوخت واحدهای دوگانه سوز تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان خبر داد.

بنی کریمی درباره آخرین وضعیت استان بعد از قطعی گاز از سوی ترکمنستان گفت: در حال حاضر سوخت رسانی برای مصرف کنندگان کاملا عادی در حال انجام است و هیچ مشکلی بابت تهیه سوخت مصرف کنندگانی که پایه مصرف‌شان سوخت مایع است، نداریم.

وی با بیان شرکت نفت گلستان 30 هزار خانوار مشترک نفت سفید دارد که بیشتر آنها در نواحی شرق استان سکونت دارند، گفت: در صورت نیاز سایر خانواده ها آمادگی تامین نفت سفید آنها را نیز داریم تا در صورت قطع گاز مشکلی نداشته باشند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآوردهای نفتی منطقه گلستان ادامه داد: با برنامه ریزی انجام شده ذخیره سوخت در انبارهای نفت گرگان و گنبدکاووس مطلوب است و سوخت رسانی شرایط عادی را دارد بنابراین برای ارائه خدمات مناسب به مصرف کنندگان هیچ مشکلی نداریم.

بنی کریمی با اشاره به تامین سوخت دوم مراکز پرمصرف گلستان ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون برای سوخت دوم نیروگاه برق علی آباد کتول 85 میلیون لیتر نفتگاز تحویل داده شده و سایر مصرف کنندگان در بخش های کشاورزی، مرغداری ها، واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی نیز تاکنون 4 میلیون لیتر سوخت جایگزین را دریافت کرده اند و اگرباز هم لازم باشد، آمادگی عرضه خواهیم داشت.

وی گفت: همچنین با توجه به خارج شدن کارخانه سیمان پیوند (گالیکش) از مدار مصرف گاز، سوخت دوم (نفت کوره) این شرکت را به میزان 4 میلیون لیتر تامین و تحویل دادیم.

ایشان با اعلام آمادگی کامل شرکت نفت گلستان برای شرایط اضطراری، اظهار کرد: مصرف کنندگانی که به هر دلیل سوخت جایگزین دریافت و ذخیره نکرده اند، می توانند به نواحی این شرکت در سراسر استان مراجعه کنند.

این مقام مسوول همچنین گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 324 میلیون لیتر بنزین در استان گلستان توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5.7 افزایش را نشان می دهد.

بنی کریمی بیان داشت: طی همین مدت جدای از نیروگاه های گلستان، 303 میلیون لیتر نفت گاز به سایر بخش های مصرف توزیع گردیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 2.6 درصد رشد دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار