استاندار گلستان:
استاندار گلستان با بیان اینکه در مدیریت کلان نظام، اعتقاد به نقش سازی و تأثیرگذاری قشر دانشجو وجود دارد، گفت: جنبش دانشجویی و اتحادیه انجمن های اسلامی باید نقش فعال و تأثیرگذار در جامعه داشته باشند.
کد خبر: ۳۵۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 03 January 2017
 استاندار گلستان با بیان اینکه در مدیریت کلان نظام، اعتقاد به نقش سازی و تأثیرگذاری قشر دانشجو وجود دارد، گفت: جنبش دانشجویی و اتحادیه انجمن های اسلامی باید نقش فعال و تأثیرگذار در جامعه داشته باشند.

دکتر حسن صادقلو در دیدار با جمعی از اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افزود: شما باید با مطالعه تاریخ، از این میراث عظیم، راه را بیابید.

وی اظهار کرد: انجمن های دانشجویی باید ابتدا درک کنند که ماهیت شکل گیری آنها چیست و سپس به دنبال این شناخت بتوانند اقدامات بعدی را انجام دهند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: باید ابتدا خاستگاه شکل گیری انجمن ها را بشناسید و سپس با مطالعه تاریخ، آینده آن را مدیریت کنید.

دکتر صادقلو تصریح کرد: توجه به سابقه فعالیت ها در انجمن های اسلامی که کارهای جهادی و بزرگ در آن اتفاق می افتاده نشان می دهد که این انجمن، مفهوم مجاهده ای جامع را در خود دارد.

وی گفت: احساس بن بست با روحیه انجمن خوانا نیست زیرا روحیه انجمن های اسلامی باید روحیه امید، پایداری، استمرار و تعصب به اینکه این راه باید مسیر خود را پیدا کند باشد.

وی با تأکید بر زمان شناسی و موقعیت شناسی افزود: دانشجو باید عالمانه حرکت کند. تولید راه، یک موضوع مهم و اساسی است زیرا اگر نتوانید یک راه جدید تولید کنید به بن بست خواهید رسید.

استاندار گلستان بزرگترین ثروت آدمی را عمر و مهمتر از آن را مدیریت عمر عنوان و اظهار کرد: دوران دانشجویی یکی از بهترین دوران زندگی است که مدیریت عمر در آن صورت می گیرد.

استاندار تأکید کرد: باید مشرف به قوانین باشید. مسلح شدن به قانون از شما انسان قدرتمندی می سازد که می توانید از حقوق خود دفاع کنید.

وی در پایان گفت: توصیه ما همواره این بوده که در تحرک بخشی انجمن های اسلامی به گونه ای بایدها و نبایدها تعیین شود که جلوی این تحرک گرفته نشود اما انجمن های اسلامی نیز باید تابع قانون باشند و از هنجارشکنی بپرهیزند.

گفتنی است در ابتدای این دیدار، دبیر اتحادیه انجمن های اسلامی به بیان عملکرد و همچنین مشکلات این انجمن پرداخت.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار