هفتمین جلسه کارگروه گندم، آرد و نان در محل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آق قلا برگزار گردید
کد خبر: ۳۱۰۹۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 13 October 2016
زین العابدین تازیکه رئیس اداره صنعت ،معدن وتجارت شهرستان آق قلا گفت : هفتمین جلسه کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان آق قلا در محل اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان برگزار گردید.

تازیکی دبیرکارگروه گندم، آرد ونان شهرستان آق قلا ضمن اشاره به نامه شورای تامین شهرستان مبنی بر اعتراض برخی افراد به سهمیه های آرد یارانه ای و جابجائی و یا صدور جوازهای کسب نانوائی با بیان اینکه نحوه تصمیم گیری ها در کارگروه بر اساس خرد جمعی، بررسی همه جانبه و موافقت اکثریت اعضائ آن انجام میشود و در صورت بیان موارد اعتراض از سوی شورای تامین آماده پاسخگوئی لازم وجود دارد.

همچنین در این جلسه، مفیدی نماینده اداره کل تعزیرات و رئیس محترم شعبه در خصوص تشکیل پرونده های بازرسی و اخذ و ثبت مشخصات کامل جواز کسب و شخص اداره کننده واحد مطالبی بیان نمود.

همچنین در این جلسه قجری معاون فرماندار شهرستان آق قلا گفت: برگزاری جلسات بازرسی از سوی اکیپ بازرسی و با حضور نماینده مرکز بهداشت و بخشداری های مربوطه در بازدید از خبازان شهر و روستا شهرستان آق قلا- لزوم دقت مرکز بهداشت بر نظارت کارخانه های آرد شهرستان و رصد میزان درصد رطوبت آرد تولیدی و سبوس گیری طبق استانداردها در جهت تولید بهتر و با کیفیت ، طبق شکایات خبازان از کیفیت آرد تلور سهمیه این کارخانه ابتدا به 2500 کیسه در ماه کاهش و در حال حاضر قطع سهمیه شده است.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار