رقابت دو هزار و 500 ورزشکار گلستانی در نخستین المپیاد ورزشی استان با معرفی تیم های برتر و توزیع مدال های رشته های مختلف به پایان رسید.
کد خبر: ۲۲۹۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 15 May 2016
رقابت دو هزار و 500 ورزشکار گلستانی در نخستین المپیاد ورزشی استان با معرفی تیم های برتر و توزیع مدال های رشته های مختلف به پایان رسید.

به گزارش تابناك گلستان به نقل از ايرنا مسوول روابط عمومی ورزش و جوانان بندرترکمن صبح یکشنبه گفت: در این رقابت ها تیم گرگان قهرمان شد و ورزشکاران بندرترکمن نایب قهرمان اولین المپیاد ورزشی گلستان،اجلاسیه بزرگداشت چهار هزار شهید استان شدند.

علی روشن شمال افزود: شهرستان گنبدکاووس نیز مقام سوم المپیاد را کسب کرد.
به گفته وی ورزشکاران گرگان با کسب 34 طلا،11 نقره و 21 برنز، بندرترکمن با کسب 13 مدال طلا،10 نقره و 11 برنز و مجموع 34 مدال و گنبدکاووس با 7 طلا،23 نقره و 11 برنز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.

روشن شمال ادامه داد: در یکی از آخرین رقابت های برگزار شده در این المپیاد و در مرحله نهایی مسابقات والیبال پسران چهار تیم گنبدکاووس، بندرترکمن، گرگان و مراوه تپه در سالن ورزشی المپیک گنبد به مصاف هم رفتند که تیم بندرترکمن ابتدا در مرحله نیمه نهایی موفق شد تیم میزبان را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و در فینال مقابل تیم گرگان قرار گرفت و بازی را با نتیجه 2 بر صفر به حریف واگذار کرد و دوم شد و گنبد نیز مقام سوم را کسب کرد.

اولین المپیاد ورزشی استان گلستان در رده سنی نوجوانان در اجرای برنامه های اجلاسیه چهار هزار شهید استان از 13 اردیبهشت ماه امسال آغاز شده بود.
این المپیاد در 10 رشته آقایان و 9 رشته بانوان در رده سنی نوجوانان و با هدف کشف استعدادهای ورزشی استان برگزار شد. 

آیین گشایش این المپیاد روز دوشنبه 13 اردیبهشت ماه با حضور دکتر گودرزی وزیر ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان استانی در مجموعه ورزشی آزادی گرگان برگزار شد.
اولین دوره المپیاد ورزش گلستان برای رده های سنی پایه (نوجوان ) به میزبانی 13 شهرستان و به مدت 2هفته برگزار شد.

رشته های فوتبال پسران، تنیس روی میز دختران و پسران ، ژیمناستیک پسران و فوتسال منطقه غرب در گرگان ، فوتبال پسران منطقه شرق و والیبال دختران و پسران در گنبد ، تکواندو پسران و بدمینتون دختران در رامیان ، تکواندو دختران در آزادشهر ، والیبال دختران و پسران منطقه غرب در آق قلا ، دوومیدانی دختران و پسران در بندرترکمن ، کشتی و ژیمناستیک دختران در بندرگز ، بسکتبال دختران و پسران منطقه غرب در کردکوی ، بسکتبال پسران و دختران منطقه شرق در کلاله ، فوتسال دختران منطقه شرق در مینودشت ، کاراته دختران در گالیکش ، کاراته پسران در فاضل آباد و بدمینتون پسران در علی آباد برگزار شد. 

استان گلستان 54 هزار و 5 نفر بیمه شده ورزشی در رشته های گوناگون دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار