کد خبر: ۲۲۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶ 09 May 2016
سخنگوی شورای شهر گرگان گفت: امسال ۳ خانه فرهنگ جدید در شهر گرگان راه‌اندازی می‌شود.
 
به گزارش خبرگزاری تابناك گلستان به نقل از تسنيم، علیرضا پزشکپور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: امسال 3 خانه فرهنگ در کنار 12 خانه فرهنگ دیگر شهر راه‌‎اندازی می‌شود.
 
وی افزود: نقشه مهندسی فرهنگی کشور را مورد بازبینی انجام دادیم و یکی از آسیب‌های احصا شده بیکاری است و اعتیاد، طلاق و کاهش اخلاقیات نیز در استان علت‌یابی شدند.
 
سخنگوی شورای شهر گرگان تصریح کرد: وظیفه شورا نظارت و بازرسی بر شهرداری و سازمان‌های تابعه است و در دوره دوم شورا طرح گرگان+14 را داشتیم و در این دوره طرح گرگان+34 را مطرح کردیم.
 
پزشکپور گفت: هر طرحی در شهر گرگان اجرا می‌شود یا به عنوان طرح از شورا به شهرداری رفته یا لایحه‌ای از شهرداری بوده است.
 
وی اظهار کرد: احداث تقاطع غیرهمسطح، شهربازی و تله کابین مهم‌‎ترین طرح های این دوره است که احداث14 تقاطع غیر همسطح را مصوب کردیم و 3 راهی گلشهر که قرار بود 3 سطحی اجرا شود در فاز بعدی روگذر هم اجرا می‌شود.
 
برای شهربازی مدرن نیز  8 تا 10 هکتار زمین در مریم آباد زمین داریم اما قرار شد پشت سایت اداری استان شهربازی ایجاد شود که شامل شهربازی سرپوشیده و روباز، دستگاه‌های هیجانی، پارک آبی و دریاچه مصنوعی می‌شود.
 
یکی دیگر از اعضای شورای شهر گرگان نیز در این نشست گفت: 5 نفر از اعضای شورا در انتخابات هیئت رئیسه رسما کنار گذاشته شدند و این دوستی باید در آن زمان انجام می‌شد نه اینکه الان روی کاغذ بنویسند و به اعضای شورا بدهند.
 
ابراهیم جرجانی افزود: بزرگترین دستاورد شورا حضور شهردار گرگان است و مراسمات و جشنواره‌ها و جشن‌ها از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی شورای شهر گرگان است.
 
وی اظهار داشت: شهرداری گرگان باید از بسکتبال گرگان دفاع کند و این ورزش برند شهر گرگان است.
 
عضو شورای شهر گرگان گفت: کمیسیون‌ها بی حساب و کتاب در شورای شهر گرگان برگزار می‌شود و مشکلات زیادی در شهر مانند فضای بازی، بازارچه‌ها و شهربازی داریم.
 
یکی دیگر از اعضای شورای شهر نیز در این جلسه گفت: جاده سلامت گرگان از محیط زیست مجوز گرفته شد که در حاشیه آسفالت منطقه جنگلی النگدره برای پیاده روی و دوچرحه‌سواری احداث شود.
 
اسدالله کبیر افزود: بسکتبال هم ورزش ملی این شهر است و باید مدیریت شود و سال گذشته سال خوبی بود و امسال هم 10 درصد بودجه بسکتبال را برای تیم‌های پایه در نظر گرفتیم.
 
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار