مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: توزیع آرد دولتی در این استان از دی ماه سال جاری به صورت رسمی از طریق اتصال به سامانه ملی (کاردکس آرد) خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۷۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱ 19 December 2015
رمضانعلی ریاحی روز شنبه به خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: با اجرای سامانه مزبور (کاردکس آرد) و اعمال قانون و مقررات، نظم و انضباط بیشتری نسبت به گذشته در توزیع آرد در سطح واحدهای نانوایی استان گلستان به وجود خواهد آمد. 
به گفت وی اکنون نانوایان در استان گلستان با افتتاح حساب نزد بانک سپه و دریافت کارت اعتباری ویژه عضو سامانه ملی (کاردکس آرد) شده اند.
وی افزود: این طرح در استان گلستان از میانه آذر ماه به مرحله اجرا درآمده ولی پوشش کامل آن از دی ماه عملیاتی خواهد شد که نانوایان می توانند از طریق این سامانه در ماه در چهار مرحله آرد خود را طبق سهمیه اعلام شده به صورت اینترنتی خریداری کنند. 
عضو هیات مدیره شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور در ادامه با تاکید بر این که اجرای سامانه کاردکس یک مصوبه از سوی دولت است و همه باید به آن احترام بگذاریم تصریح کرد: اجرای سامانه فروش الکترونیکی آرد نانوایی ها (کاردکس آرد) با هدف کنترل و نظارت دقیق توزیع آرد یارانه ای توسط این اداره کل و دستگاه های نظارتی در سطح خبازی های استان به اجرا درمی آید.
وی گفت: سامانه مربور با همکاری دستگاه های مرتبط از جمله استانداری گلستان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتحادیه های خبازی سراسر استان اجرا می شود. 
رئیس توزیع و فروش شرکت غله و خدمات بازرگانی استان گلستان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: در استان یک هزار و 900 واحد نانوایی استفاده کننده از آرد دولتی فعالیت دارد که اطلاعات آن ها در سامانه فروش الکترونیکی آرد نانوایی ها (کاردکس آرد) ثبت شده است.
مصطفی دودانگه افزود: اکنون سهمیه آرد توزیع میان این تعداد نانوایی فعال در سطح استان 12 هزار و 900 تن در ماه است.
در استان گلستان واقع در شمال کشور یک میلیون و 850 هزار نفر جمعیت در 29 نقطه شهری و هزار و هشت روستا زندگی می کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار