چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج درگلستان همزمان با سراسر کشور با حضور ۲۶ تیم فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۱۰۷۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ 16 November 2022

به گزارش تابناک گلستان، در این رویداد رقابتی ۲۶ تیم در سه بخش نرم افزار موبایلی، بازی‌های موبایلی و پویانمایی به رقابت خواهند پرداخت.

استاندار گلستان در مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج گلستان فضای مجازی را جایگاهی ویژه برای تبیین گفتمان دانست و افزود: رویداد ملی تولید محتوای بسیج مواجهه خلاقانه با جنگ شناختی دشمن است و دشمن در همین بستر فناوری‌های نوین یک جنگ پیچیده را شروع کرده است.

او افزود: قلمروی کشور‌ها دیگر صرفا مرز‌های جغرافیایی نیست و اکنون می‌بینیم یک شبکه اجتماعی در دل خود یک جامعه فرامرزی ایجاد کرده و حکمرانی آن را بر عهده دارد.

استاندار گلستان گفت: اگر می‌خواهیم در مقابل شبیخون دشمن حرفی برای گفتن داشته باشیم باید سبک مواجهه خود با جنگ رسانه‌ای را نوین، پیشرفته و خلاقانه‌تر کنیم که رویداد دیجیتال تولید محتوای بسیج یکی از مصادیق آن است.

زنگانه افزود: طبق آخرین آمار حدود ۳۰ میلیون کاربر بازی رایانه‌ای در سطح کشور داریم یعنی نزدیک به دو سوم جمعیت کشور با بازی‌های دیجیتال سر و کار دارند، اما محتوای مناسب و کافی برای این مخاطبین در سطح کشور وجود ندارد.

روشنی مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان گلستان هم در این مراسم گفت: این رویداد بر اساس منویات رهبر انقلاب اسلامی و تاکیدات ایشان مبنی در فعالیت خلاقانه در فضای مجازی شکل گرفته و هر سال در سطح کشور برگزار می‌شود.

روشنی ادامه داد: سال نخست این رویداد را با حضور ۶ تیم شروع کردیم، اما امسال چهارمین رویداد را با حضور پرشور ۱۱۰ نفر در قالب ۲۶ تیم آغاز خواهیم کرد که این نشان از گسترش توانمندی تیم‌های تولید محتوای بسیج در فضای مجازی استان است.

او گفت: شناسایی، پرورش و هدایت استعداد‌ها و ظرفیت‌های نخبگانی فضای مجازی و حمایت از آن‌ها از اهداف مهم و اصلی این رویداد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار