استاندار گلستان:
استاندار گلستان گفت: دشمن در جنگ شناختی به دنبال اعتمادزدایی، ناامیدسازی جامعه، ناکارآمد نشان دادن حاکمیت و از بین بردن مشروعیت جامعه است تا بین ملت، دولت و حاکمیت شکاف ایجاد کند.
کد خبر: ۱۰۶۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴ 21 September 2022

به گزارش تابناک گلستان، علی‌محمد زنگانه روز چهارشنبه در جمع شماری از پیشکسوتان دفاع مقدس گرگان اظهار داشت: در شرایطی که دشمن به دنبال ایجاد فتنه است، همه آحاد ملت و مسولان باید مواظب باشند چرا که یک اظهار نظر ساده، مسائل را پیچیده می کند و مانند ریختن بنزین روی آتش است.

وی همچنین از رفتار هوشمندانه مردم و دستگاههای مرتبط در گلستان برای دفع فتنه اخیر قدردانی کرد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان هم در این مراسم به ویژگی‌های دفاع مقدس و رزمندگان اشاره کرد و گفت: اخلاص رزمندگان، راز ماندگاری دفاع مقدس است.

استاندار گلستان: دشمن به‌دنبال ناامیدکردن جامعه و ایجاد شکاف بین ملت و حاکمیت است

سردار سرتیپ علی ملک‌شاهکوهی اظهار امیدواری کرد که بتوانیم راه و رسم پیشکسوتان دفاع مقدس را به بهترین شکل ادامه دهیم که یکی از راه‌های آن ماندن در مسیر دفاع مقدس و تبیین این دستاورد و بیان آن به نسل آینده است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس یک دانشگاه بود که در گام دوم انقلاب اسلامی باید از دستاوردهای آن استفاده کرد.

فرمانده تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان هم از پیشکسوتان دفاع مقدس به عنوان جلوداران عرصه مقاومت نام برد و گفت: این قشر کسانی هستند از پدر، مادر، همسر، فرزند و آینده خود گذشتند و به مصاف دشمن رفتند تا از اسلام، کشور، اتقلاب، عزت ملی، ناموس دفاع کنند.

سرتیپ دوم ستاد سهراب اصغرزاده تاکید کرد: باید همواره پیشکسوتان دفاع مقدس مورد تکریم قرار گیرند چون  این قشر دستاورد گرانبها از خود به یادگار گذاشته‌اند.

در این مراسم از هفت عنوان کتاب دفاع مقدس شامل  روحانی مبارز زندگینامه شهید محمدعلی روحانی‌فرد، از پاوه تا مرصاد خاطرات سید محمد مهدی مسلمی عقیلی، مثل پدر خاطرات شهید مدافع حرم حاج احمد غلامی، ۶۰ امداد در مدار، نقش کمیته امداد در هشت سال دفاع مقدس و گردان مهمات خاطرات سرهنگ حاج رستم میقانی رونمایی و از چند ایثارگر تجلیل شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار