سخنگوی شورای شهر گرگان گفت: پارک بانوان گرگان مناسب بانوان نیست و باید ساماندهی شود و برای ایجاد اشتغال خانم‌ها نیز باید بازارچه دائمی راه‌اندازی کنیم.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴ 24 August 2022

به گزارش تابناک گلستان، زهرا نورا در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم استان گلستان اظهار داشت: در سال دوم فعالیت این شورا بیشتر راغب هستیم که رسانه‌ها در کنار ما باشند و در شورا به روی مردم و خبرنگاران باز است و شما بازوان ما هستید تا مشکلات مردم را به گوش ما برسانید.

وی افزود: ما در سال دوم به دنبال اجرا هستیم و از پشت میزها بلند شدیم که کارها را پیش ببریم و برای این کار تقسیم کار را در دستور کار قرار داده‌ایم.

نورا تصریح کرد: پارک بانوان که مناسب بانوان نیست باید ساماندهی شود و برای اشتغال خانم‌ها باید بازارچه دائمی راه‌اندازی کنیم و برای همه سنین کار انجام دهیم مثلا باید شهر دوستدار کودک داشته باشیم که در همه محلات ایجاد کنیم.

سخنگوی شورای شهر گرگان اظهار کرد: شهروندان باید بتوانند از این فضاها استفاده کنند و به سمت اجرای پروژه‌ها برویم که مردم ببینند که چه کارهای انجام شده و نتیجه کارها مشخص شود.

وی به طرح آرامستان گرگان هم اشاره کرد و گفت: طرح خرید زمین برای آرامستانی را در ابتدای جاده گرگان به آق‌قلا در دوره گذشته آغاز شد اما جای آن مناسب نیست اما به دنبال زمین مناسب در خارج از شهر هستیم که حداقل 20 هکتار باشد که این این لایحه باید در شورا تصویب تا اجرایی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار