مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس گفت: مرکز آنژیوگرافی این شهرستان بعد از رفع موانع موجود از امروز سه شنبه فعالیت خود را با پذیرش هشت بیمار قلبی آغاز کرد.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 11 January 2022

 

فرهاد بدیعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این مرکز آنژیوگرافی که پس از ۱۵ سال انتظار در دهه فجر ۹۹ به بهره‌برداری رسید به دلیل افزایش شمار بیماران کرونایی و در ادامه نبود متخصص جراح قلب تعطیل شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس گفت: از این پس روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه با پذیر بیماران عمل آنژیوگرافی در این مرکز انجام می‌شود و در صورت نیاز به عمل جراحی قلب با بیمارستان‌های دیگر قرارداد بسته شده است.

به گزارش ایرنا، بیماران قلبی هفت شهرستان گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه واقع در شرق گلستان از این پس می‌توانند از خدمات مرکز آنژیوگرافی گنبد استفاده کنند.

رییس کل دادگستری گلستان اوایل ماه جاری در بازدید از مرکز آنژیوگرافی گنبد، گفت: این مرکز با وجود تجهیز و آمادگی کامل برای ارائه خدمات درمانی به روی بیماران قلبی بسته است.

حیدر آسیابی با بیان اینکه حوزه سلامت یکی از مصادیق بارز حقوق عامه است، افزود: در بازدید از مرکز آنژیوگرافی گنبدکاووس به مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان برای رفع مشکل و باز شدن این مرکز یک هفته فرصت داده شد.

وی اظهارداشت: از آنجا که پیش از این نیز چند بار برای راه اندازی این مرکز به دانشگاه مهلت داده شده بود، اگر پس از مهلت تعیین شده این مرکز بازگشایی نشود، دادستان مرکز استان ماموریت دارد علت را بررسی کند و برای مسوولان درمانی به اتهام ترک فعل پرونده تشکیل دهد.

نیمی از جمعیت ۱.۹ میلیون نفری گلستان در هفت شهرستان گنبدکاووس، رامیان، آزادشهر، مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه سکونت دارند که افزون بر ۳۷۳ هزار نفر آنها فقط در گنبدکاووس زندگی می‌کنند.

هم اکنون شهرستان گنبدکاووس دارای چهار بیمارستان دولتی، ۲ بیمارستان خصوصی و یک بیمارستان نیمه دولتی متعلق به سازمان تامین اجتماعی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار