نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان:
نماینده ولی‌فقیه در استان گلستان با اشاره به اثرگذاری زبان هنر در انتقال پیام و مفاهیم گفت: در روایتگری جریان دفاع مقدس باید هنر و شعر را به میدان آورد و از آن استفاده کرد.
کد خبر: ۱۰۱۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱ 13 December 2021

به گزارش تابناک گلستان به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در دیدار با امیر سرتیپ نبی سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: حضرت زینب (س) با تمام وجودش عاشورا و عمق حادثه کربلا را لمس کرده بود و اگر واقعا حضرت زینب (س) نبود واقعه عاشورا تحریف شده بود.

امام جمعه گرگان با اشاره به جنگ هشت ساله که تبدیل به دفاعی مقدس شده است، افزود: جنگ ریشه و عواملی داشت و همه دنیا علیه ایران صدام را پشتیبانی کردند همه ما وظیفه داریم با درس گرفتن از کربلا، واقعیت‌ها را روایت کنیم.

وی با بیان اینکه زبان هنر، اثرگذاری بیشتری در انتقال مفاهیم دارد خاطرنشان کرد: در روایتگری جریان دفاع مقدس باید هنر و شعر را به میدان آورد و از آن استفاده کرد.

نورمفیدی با مهم خواندن روایتگری‌ها، گفت: در روایتگری‌ها، تحریف می‌تواند یک حادثه الهی را زمینی و ساقط کند که باید به این مسئله توجه کرد.

وی افزود: در برنامه‌ریزی‌های دفاع مقدس از افرادی که در متن حادثه بودند و آن دوران و شرایط را لمس کردند و الان هم آثار آن حضور در وجودشان است، استفاده شود و برای روایتگری راهیان نور نیز از این افراد استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار