دومین جلسه کمیته چهارم انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی شرکت‌های آب و فاضلاب۷ استان به میزبانی گلستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶ 06 December 2021

به گزارش تابناک گلستان، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان هم گفت :مشکل امروز ما مشکل فرهنگی بوده و باید بپذیریم هر قدر در این حوزه تلاش کنیم باز هم عقب ماندگی های بسیاری وجود دارد که امیدواریم با رهنمود های شما بزرگواران این عقب ماندگی ها را جبران کنیم .

بهزاد هرمزی افزود: توجه به مقوله فرهنگ نه تنها در رشد و شکوفایی جامعه مهم و حیاتیست بلکه ایجاد فرهنگ سازمانی صحیح مبتنی بر روحیه جهادی و هم دلی در نهادها و ادارات نیز بسیار مهم است و حتی در حوزه اقتصادی اگر مشکلی وجود دارد میتوان با مسائل فرهنگی این مشکلات را حل کرد و یا حداقل می توان این مشکلات را به حداقل رساند .

در این جلسه مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت :به برای انسجام بخشیدن کارهای فرهنگی بین استان های مجاور باید تجربیات لازم را دریافت و کارهای مشترکی را برای آینده برنامه ریزی کنید .

حجت الاسلام مهاجری افزود: مقام معظم رهبری تعبیر زیبایی از کار فرهنگی دارند ایشان کار فرهنگی را به اکسیژن تعبیر می کنند که بسیار ضرورت دارد، حال با وجود شیوع ویروس کرونا نباید اصل کار فرهنگی را تعطیل کرد بلکه ما باید شکل آن را عوض کنیم و تغییر روش بدهیم اما اصل کار را تعطیل نکنیم.

وی گفت : کار فرهنگی کاری است که رشد و تعالی خود و دیگران را به همراه داشته باشد بنا بر این برنامه مشترک ، انتقال تجربه و کارهای جمعی که می توان انجام داد را در این جلسه با همفکری بتوانیم کابردی تر و عملیاتی تر صورت دهیم .

حجت الاسلام مهاجری عملکرد جهادی داشتن را یکی دیگر از مسائل مهم در این زمینه دانست و افزود : اولویت ها در کار فرهنگی بسیار مهم هستند و ماندنی ماندن کارها بسیار مهم است .

وی مخاطب شناسی و استفاده از تجربیات دیگران و انتقال تجربیات خویش به دیگران را مهم دانست و خواست تا فضای مناسب برای مکتوب کردن تجربیات پیشکسوتان در شرکت ها ایجاد شود.

این جلسه با حضور مسولان آب و فاضلاب استان های ، گلستان ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی، خراسان جنوبی ، سیستان بلوچستان، کرمان و مشهد مقدس در گرگان برگزار شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار