گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: میانگین عمر ماشین آلات راهداری گلستان ۲۶ سال بوده و فرسوده هستند و باید در بازگشایی محورها از ظرفیت دیگر دستگاه ها استفاده کنیم.
کد خبر: ۱۰۰۷۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۳ 08 November 2021

مهدی میقانی شامگاه یکشنبه در جمع مدیران استان اظهارکرد: خسارت سیلاب ۹۸ به راه‌های گلستان ۶۰ میلیارد تومان بود که اعتبار تخصیصی به استان تنها ۴۵ درصد خسارت ها و معادل ۱۱۰ میلیارد تومان بود و باید پیگیر بقیه اعتبار باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اضافه کرد: همه روزه وظیفه نگهداری راه ها و تسهیل عبور و مرور را داشته اما در زمستان طرح راهداری زمستانی را اجرا خواهیم کرد.

وی بیان کرد: با استان های همجوار مانند مازندران، سمنان و خراسان شمالی هماهنگی های لازم انجام شده تا خدمات بهتری را ارائه کرده و راهداری زمستانه با موفقیت انجام شود.

میقانی به میزان ماشین آلات و تجهیزات راهداری اشاره کرد و گفت: ۲۹ دستگاه خودرو نمک‌پاش، ۲۶ دستگاه گریدر، ۲۶ دستگاه لودر و ۱۵ دستگاه کامیون داریم که میانگین عمر آنها ۲۶ سال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان اضافه کرد: در ۹۰۰ کیلومتر از راه‌های استان باید طرح زمستانه را پوشش دهیم و اولویت ما بازگشایی محورهای شریانی است.

وی عنوان کرد: در قسمت ماشین‌آلات در مضیقه بوده و باید از ظرفیت سایر دستگاه ها و نهادهای دیگر همچون دهیاری و غیره در بازگشایی ها استفاده کنیم.

میقانی گفت: سالانه ۱۰ میلیون خودرو از چهار گذرگاه استان وارد محورها شده و انسداد مسیر برای ما آخرین مرحله است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار