سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج گلستان در گرگان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۱۰۰۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵ 03 November 2021

در این مراسم استاندار گلستان با اشاره به نقش و جایگاه فضای مجازی و مدیریت آن برای کار آمدی گفت:با رفع چالش های سر راه فضای مجازی و بهره گیری از فن آوری اطلاعات در قالب های تولید محتوایی و شکلی می توان زمینه تولید،اشتغال و درآمد بیشتر در عرصه فن آوری دیجیتال را فراهم کرد.

دکتر علی محمد زنگانه گفت: ایجاد شبکه ملی اطلاعات ،فراهم آوردن محیطی امن در فضای مجازی ،دسترسی به اینترنت پر سرعت در محیطی امن با هدف صیانت از کاربران در مسیر همه جانبه توسعه از ضروریات است.

در این مراسم فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به اهمیت فضای مجازی در مقابله با سیاست های جنگ نرم دشمنان گفت: رویداد امسال تولید محتوای دیجیتال بسیج در بخش نرم افزاری به دنبال رفع موانع تولید و اشتغال زایی ،در بخش پویا نمایی وحدت، امید آفرینی و مبارزه با کرونا و در بخش بازی های رایانه ای مدیریت و حفظ منابع طبیعی و غیر طبیعی است.

دکتر غفاری ،مدیر پارک علم فن آوری گلستان گفت:استار تاپ ها و مجموعه هایی که توانایی تولید محتوی دارند و محتوای تولیدی آنها قابلیت فروش اقتصادی در فضای مجازی داشته باشد مورد حمایت پارک قرار می گیرند و تیم های برتر به چرخه جذب و پذیرش پارک وارد می شوند.

سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج گلستان با حضور ۸۰ نفر در قالب ۱۶ تیم به مدت دو روز در مرکز پارک علم وفن آوری گلستان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار