شهردار گرگان گفت: از بودجه یکهزار میلیارد تومانی شهر گرگان تا کنون فقط ۲۱ درصد آن محقق شده و باید در ۴ ماه آینده تلاش کنیم به شرایط مطلوبی برسیم.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴ 02 November 2021

محمدرضا سبطی بعدازظهر امروز در نخستین نشست خبری که با استقبال خوب اصحاب رسانه برگزار شد، برنامه‌های شهرداری گرگان را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی درباره بودجه شهر گرگان اظهار داشت: بودجه امسال شهرداری گرگان یکهزار میلیارد تومان مصوب شده که تا کنون فقط 21 درصد آن محقق شده است.

شهردار گرگان با تأکید بر سیاست‌های انقباضی شهرداری در دوره جدید گفت: باید تلاش کنیم در 4 ماه آینده تا پایان سال بتوانیم بخش قابل توجهی از بودجه شهر را محقق کنیم.

وی ادامه داد: باید در هزینه کرد بودجه دقت و شفافیت لازم را داشته باشیم و در نخستین گام برای اینکه از جلوی ریخت و پاش‌ها گرفته شود مراسم معارفه را برگزار نکردیم.

سبطی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری گرگان را تکمیل پروژه‌های نیمه تمام برشمرد و افزود: برخی از پروژه‌ها از دوره‌گذشته باقی مانده است که باید برای تکمیل آنها اقدام کنیم.

وی بیان داشت: به دنبال این هستیم تا در سه ماهه اول سال آینده، بخش قابل توجهی از پروژه‌های نیمه تمام دوره گذشته را به نتیجه برسانیم.

شهردار گرگان درباره دیگر اولویت‌های شهرداری گفت: در کوتاه مدت، توسعه درون افزای محلات و برطرف کردن نیازهای عاجل شهروندان را در دستور کار داریم ضمن اینکه همزمان پروژه‌های بزرگ را هم دنبال می‌کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت پروژه شهربازی که در دوره گذشته کار احداث آن با پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) آغاز شده است، گفت: این پروژه 34 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اینکه آن را به سطح قابل قبولی برسانیم نیاز به 200 میلیارد تومان سرمایه داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار