مراسم معرفی استاندار جدید گلستان با حضور سردار وحیدی وزیر کشور در استانداری گلستان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۰۰۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ 26 October 2021

در این مراسم علی محمد زنگانه به عنوان دهمین استاندار گلستان معرفی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در گلستان در این مراسم گفت : مسئول جامعه اسلامی باید به اصل موضوعات در جامعه بپردازد و توسعه زیرساخت ها را مدنظر قرار دهد .

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به هفته وحدت افزود : وحدت بین اقوام و مذاهب در جامعه اسلامی یک تاکتیک نیست بلکه یک اصل قرآنی برای پیشبرد امور است.

علاج بخش خلیج گرگان، طرح گردشگری آشوراده ،توسعه و رونق ریل بین المللی اینچه برون با کشورهای آسیای میانه از مواردی بود که نماینده ولی فقیه در استان خواستار پیگیری آن شد.

هیئت دولت چهارشنبه گذشته به علی محمد زنگانه به عنوان دهمین استاندار گلستان رای اعتماد داد.

علی محمد زنگانه، متولد ۱۳۵۰ در استان گلستان است ، مدرک پزشکی دارد و پیش از این با عنوان مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه فعالیت می‌کرد.

او در ۱۳سالگی عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد و به درجه جانبازی نائل آمد.

وی، ریاست مرکز بهداشت گلستان و در مقطعی هم ریاست بهزیستی این استان را عهده دار بود.

مشاور معاون اجتماعی و پیش گیری از وقوع جرم قوه قضائیه، مشاور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی کشور (در امور فرهنگی و مشارکت‌های مردمی)، قائم مقام پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، مدیر کل دفتر امور کودکان، زنان و خانواده و مسئول حوزه پیشگیری فرهنگی و اجتماعی قوه قضائیه، مدیرکل همکاری‌های فرهنگی اجتماعی و مشارکت‌های مردمی قوه قضائیه، مدیرکل پیش گیری‌های فرهنگی واجتماعی قوه قضائیه، رئیس کارگروه پیشگیری از مفاسد اخلاقی و کاهش خشونت ذیل کمیته تلفیق بودجه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی سازمان تامین اجتماعی کشور و سازمان برنامه و بودجه، دبیر ستاد کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی قوه قضائیه، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و رئیس مرکز بهداشت استان گلستان، بخشی از سوابق مدیریتی آقای زنگانه است.

پیش از او، هادی حق شناس استاندار گلستان بود.

این خبر تکمیل می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار