وزیر کشور:
وزیر کشور با اشاره به مزیت‌های نسبی گلستان در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و دسترسی به تبادلات مرزی گفت که توسعه این استان با اتکا به این ظرفیت‌ها و استفاده از وحدت و انسجام موجود منطقه امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۱۰۰۴۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۴ 26 October 2021

احمد وحیدی ظهر سه شنبه در بدو ورود به گلستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت : گلستان به سبب برخورداری از مزیت های ارزشمند در بخش کشاورزی و تولید انواع محصولات زراعی، دارا بودن رتبه های برتر در تولیدات کشاورزی، ظرفیت بخش‌های شیلات و آبزی‌پروری و چشم اندازهای بدیع و مناطق گردشگری متعدد ظرفیت مناسبی برای توسعه پایدار دارد.‌

وی گفت: وجود مناطق مرزی و امکان واردات و صادرات و ترانزیت انواع کالا، فرصت مناسبی برای رونق صارات و تحقق توسعه این استان است که می توانند زمینه ساز تحقق توسعه گلستان شود .

وزیر کشور با تاکید بر اجرای طرح آمایش سرزمین در هر استان گفت : برای استان های هم جوار ، طرح آمایش منطقه ای طراحی شده تا با هم افزایی بین استان ها، روند مدیریت واحد در مناطق همجوار ترسیم شود.

وحیدی، عصر امروز "علی‌محمد زنگانه" را به عنوان استاندار گلستان جایگزین هادی حق شناس خواهد کرد.

زنگانه دهمین استاندار گلستان از بدو تاسیس (سال ۷۶) تاکنون است.

پیش از وی مرحوم سیدابراهیم درازگیسو، علی‌اصغر احمدی و محمدهاشم مهیمنی در دولت‌های هفتم و هشتم، علی‌محمد شاعری، یحیی محمودزاده و جواد قناعت در دولت‌های نهم و دهم، حسن صادقلو، سیدمناف هاشمی و هادی حق‌شناس در دولت یازدهم و دوازدهم سکان استانداری گلستان را برعهده داشتند.

زنگانه چهارشنبه ۲۸ مهر ماه از سوی هیات دولت به عنوان استاندار گلستان انتخاب شد.

زنگانه متولد ۱۳۵۰ در شهرستان علی‌آباد و دارای مدرک دکتری پزشکی و کارشناسی ارشد دوره عالی مدیریت بهداشت عمومی (mph) از دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتری PHD مدیریت از دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی تهران است.

مشاور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه (از سال ۱۳۹۱ تاکنون)، مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (۱۳۹۸) عضو ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و رئیس کارگروه مشارکت های بین بخشی و پویش های مردمی ستاد (۱۳۹۸)، قائم مقام رئیس سازمان بهزیستی کشور و معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی این سازمان (۱۳۸۹) و دبیر ستاد کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی قوه قضائیه (از سال ۱۳۹۵ تاکنون) از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی زنگانه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار