رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سفر یکروزه خود به استان گلستان از مراکز واکسیناسیون این استان هم بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۰۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 17 October 2021

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سفر یکروزه خود به استان گلستان در مراکز واکسیناسیون حضور پیدا کرد تا در جریان آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در این استان قرار بگیرد.

سردار غلامرضا سلیمانی ظهر امروز به همراه فرمانده سپاه نینوا و استاندار گلستان در مرکز واکسیناسیون سردار شهید حاج علی احمدی سپاه گرگان حضور یافت و از جزئیات آخرین روند واکسیناسیون عمومی توسط بسیج گلستان مطلع شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در اجرای طرح شهید سلیمانی و در راستای مقابله با کرونا سپاه و بسیج استان گلستان عملکرد موفقی داشتند و اکنون هم در بعد واکسیناسیون در کنار دانشگاه علوم پزشکی قرار دارند.

وی با اشاره به استمرار اجرای طرح شهید سلیمانی برای قطع زنجیره شیوع کرونا گفت: برای قطع زنجیره انتقال ویروس، در کنا واکسیناسیون برخی کارهای دیگر هم باید مورد توجه قرار داشته باشد. ضمن اینکه طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دارای دو بعد، پیشگیرانه و واکسیناسیون است.

سردار سلیمانی بیان داشت: بسیج و سپاه در نیمی از مراکز واکسیناسیون مشارکت دارد که شامل 250 مرکز مستقل و 550 مرکز مشترک با وزارت بهداشت و درمان است. ضمن اینکه اعلام آمادگی کردیم که اگر نیاز بیشتری به مراکز واکسیناسیون یا کمک مجموعه سپاه و بسیج وجود دارد، با تمام توان در خدمت مردم هستیم.

وی گفت: اکنون که واکسیناسیون دانش آموزان شروع شده، بسیج جامعه پزشکی با دانشگاه‌های علوم پزشکی و بخش بهداشت و درمان ارتباط و همکاری تنگاتنگی دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: برای تزریق دز یادآور هم آمادگی داریم که در خدمت مردم باشیم.بسیج و سپاه تا زمان ریشه کنی کامل کرونا در خدمت مردم خواهند بود.

گفتنی است تا کنون 421 هزارو 813 هزار دز واکسن کرونا طی دو مرحله به افراد واجد شرایط در شهرستان گرگان تزریق شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار