رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان با ابراز نگرانی از افزایش تعداد مبتلایان کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان گفت که در ۲۴ ساعت گذشته تعداد این افراد ۱۱.۵ درصد بیشتر شد.
کد خبر: ۱۰۰۲۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ 17 October 2021

عبدالرضا فاضل روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته ۱۸۶ تخت در اختیار افراد مبتلا به ویروس کرونا بود که امروز این تعداد به ۲۰۷ تخت رسید.

وی بیان کرد: همچنین تعداد بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی گلستان از ۳۷ نفر در روز گذشته به ۴۴ نفر و تعداد افراد بدحال از ۹ نفر به ۱۵ نفر افزایش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مردم همچنان‌ باید نکات بهداشتی از جمله زدن ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شرکت نکردن در تجمعات را رعابت کنند تا به زودی وارد پیک ششم نشویم.

براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حال حاضر از مجموع ۱۴ شهرستان گلستان، ۹ شهر در وضعیت آبی و بقیه در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

هفته گذشته شهرهای کردکوی، بندرترکمن، گمیشان، رامیان و آزادشهر در وضعیت آبی قرار داشتند و از امروز گنبدکاووس، کلاله، مراوه‌تپه و گالیکش به جمع آنها اضافه شد.

همچنین گرگان، آق‌قلا، علی‌آبادکتول، مینودشت و بندرگز در وضعیت زرد شیوع کرونا قرار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار